Ensam hemma. och njuter!

Igår var en skön dag!
Jag tog en körlektion till flygfältet och vinkade av pappa.
Fyndade (endast!) randiga plagg på lopptorg.
Åt haloumiost till lunch.
Var en timme på Humlefestivalsmöte.
For på inflyttningfest och plättkalas en andra gång och hade väldigt skoj!

Men jag saknar vädret som försvann.. eller solen och värmen altså!
jag vaknade i hopp, och såg att solen sken utanför mitt fönster. men, ja, nu regnar det...

Resten av familjen är ute på sina uppdrag och jag njuter av att få ha ett helt hus för mig själv denna morgon. Ni vet, man slappnar av på en alldeles speciellt sätt då man är alldeles ensam. Lysnar på musik hur högt man vill, sjunger hur starkt man vill, får tänka hur högt man vill, dansar från ett rum till ett annat, och annat trevligt!


Snart kommer Josefine hit, och då skall vi planera inför Humle.Och fara och handla och laga riktigt god mat, som jag är säker på att ni skulle vilja smaka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0