BORDE


Sommaren ha gått allt för snabbt. den är inte slut ännu mina vänner. men Imorgon är det redan Augusti...

Och Yees, ja borde verkligen läsa till studenten. har läst kanske 30 sidor hälso och inte tänkt en enda matte-tanke på hela sommaren. så kan det gå.
Har inte riktigt fattat dethär med att vi skriver studenten i höst. jag är ganska oinsatt just nu.

haha, jo. jag skulle bara skriva ett megakort inlägg där jag skulle skriva något i stil med "borde verkligen läsa till studenten. punkt". men jag lyckas alltid skriva lite extra onödigt...meen

..Jag hoppas du får en finfin dag!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ha en fin dag! :)

2010-08-01 @ 14:36:20
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0