24.7.2010

Home sweet home efter allt för många heta timmar i bilden. Har haft en verkligt bra resa ner till åbolandsskärgård. Tycker verkligen om mina kusiner och det att vara där långt ute i Houtskär. Synd bara att tiden gick så fort. Mycket har vi ändå hunnit med. 24°grader i vattnet=simmning 3-4ggr varje dag, tuffa fotbollsmatcher med folk från byn och annat trevligt! på hemvägen var vi på snabbvisit till Korpo och sedan och snusade lite på Porijazz.

Jo, och jag skall nog försöka lägga in någo bilder hit snart. som jag lovade!

Veckan som kommer blir antagligen att spendera i hemmatrakterna och träffa människor, det längtar jag efter!
Men ändå har jag en sån otrolig äventyrlust just nu. Vill kanske helst av allt ta det alldra nödvändigaste och fara för att bestiga berg, vandra, klättra, paddla till andra sidan atlanten eller bara få se något nytt och uppleva världen! oj vad jag vill det nu. Leva primitivt, naturen och jag. Äventyra påriktigt!
Who´s in?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0