17.7.2010

Nu är jag hemma igen. Hemma efter en hel veckan i Fäboda. Helt underbart säger jag bara!
Det var jag och Ella (och Göran!)
Fammo och faffa och judith...
Det var stranden och solen och havet och skogen och allt detdär andra som gör en vecka så underbar. Så härligt att få tillbringa dagarna i ända med min kära syster!

Nå men nu då man är hemma får man se tillbaka på alla härliga minnen(vilka är många och crasyga) och kolla igenom alla hundratals foton. ( skall ladda upp en bildbomd då jag hinner.)

Har även hunnit ta del av en fantastisk Kds-avslutning på vassor igårkväll +dop. Träffade såå härliga människor och fått konstatera att jag nog verkligen missat något.

Mina bröder var tillbaka hemma även dom, och det blev en låång stund vid matbordet på sena kvällen med historier från alla våras äventyr.
Och "i så god tid" som vi Strengar alltid är, började vi kl.00.30 öva in ett par låtar som vi skall framföra på släktträffen idag. Jo, så det är altså ingen vila. Måste börja laga mig iväg norrut igen nu, och träffa släktingar som man inte ens visste fanns, men det skall bli roligt!

Ha en skön dag!

Daniela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0