packa danielas packsäck

idag håller jag på och packa. men ja får inte så mycket gjort. man blir mest å yrar runt i huset, det är svårt att koncentrear sig på något då det bara är två dagar kvar och jag känner att jag still have so much to do...

Hade en dunder julfest igår! mycket att fixa å ställa och mycket folk. och inte blev det sämre heller då Nicco övveraskande glädje oss alla med att hon direkt från flyget kom å festade me oss!

Ja nu måst jag ta till vara de sista timmarna av dagarna som är kvar hemma, och vara med familjen! :)
Och så har vi vår sista föreställning ikväll. hopp hopp! livet är skoj, men det går så fort, å e lite stressit. men i like it!
hihi, nu hinner ja int skriva.. jess, ha en skön kväll, vi hörs mera efter föreställningen å då lovar ja att lägga upp lite bilder åxå ;)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0