5 Svartvita






Det var Konstens natt. Riktigt lyckat enligt mig!
Mötte upp Ronja och blandade oss i folkvimlet. mycket folk!
Lyssnade till Esther. njöt. och träffade en massa människor.
For spontant på Lindyhopp-kurs till Ritz. och det var roligt!(fast man dansade med medelåldersmän). vilket också gjorde det roligt var att kortkursen drogs av mina teatervänner.
Vidare gick vi. mötte människor, kollade nått smått på torget och rwcenter. köpte ljusavåfflor och stod i en lång kö vid Tikanojas. träffade mer människor och var en snabbsväng till doopob.
Vi for till Strampen och lyssnade till speciell musik, som var hur härlig som helst att dansa till. detta förgyllde min kväll. alla bara dansa och stämningen va på topp!
träffade ännu några vänner och köpte till sist vårrullar på torget innan min skjuts for hem.
det var väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0