snö, sång och Du

Jaha, å dethär va då Danielas fina bloggande.. höhhö! har inte så stor inspiration, men sku just därför behöva lite förslag av Er va Ni sku vila att ja skriver om?? för annars fortsätter ja väl antagligen bara med mitt vanliga, "gjort idag", vilket åxå kan vara helt intressant ibland. Men de är ju faktist Ni som skall läsa bloggen och inte jag, så.. :)

Och så SNÖADE det idag, som ni alla säkert har märkt. Och vad jag hört av mina kära skolkompisar har ja inte hört ett enda positivt ord om denna vita massa idag, så jag vill bara säga Farväl snö! -du passar inte in i slutet av April, och inte på Första Maj!! men nu skiner solen och allt tyks bli som de skall vara denna tid på året :)
Själv njuter ja av att ha en ledig kväll, drar väl antagligen ut mig på en länk senare.
Skoldagen var som vanligt... Och kören som skall till Åland (dit jag inte räknas :( ) sjöng Anthem så ja fick gåshud! Och så fick ja ett trevligt snack med Nora efteråt! :)


Kommentarer
Postat av: Dansku

what?? snö i vasa, stackars er! jag har redan förträngt snön ur mitt sinne o minne :P

2010-04-27 @ 18:58:14
Postat av: Daniela

joo, de kom först regn å sen snö i vasa, men som tur smalt de ganska snabbt! :) haha, nå där i söder sir ni väl knappt snö i januari?

2010-04-27 @ 19:02:14
Postat av: sonjaaaa

du fråga efter tips, å ja tycker du skriver bra nu :D

men BILDER(!) e altti ett plus :D

iallafall för mig som tycker om att se bilder :)

2010-04-27 @ 20:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0