weekend

Slänger bara in ett kort inlägg. Det händer i kyrkan hela helgen -Magnus Persson på besök. Jag säger bara, Missa inte! Bättre talare vet jag inte om jag hört. Igår var det Uprising som gällde. Imorse brunchade vi med tjejerna. Åh -om det är nåt som gör mig glad så är det en fin brunch med goda vänner, konstaterade jag idag! Sen har jag haft förmånen att lyssna till Magnus igen hela eftermiddagen, och nu är jag hem en snabb sväng. Skall iväg på ett litet foto-uppdrag och sedan tillbaka till kyrkan. Vääldigt bra så! Hoppas ni har en skön helg. Och om du inte har nåt annat eller Har ngt annat ikväll -tycker jag du skall komma till Sion nittonnollnoll. Hoppas vi ses! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0