Hellou Helsinki!

Home sweet home, efter en bra start på veckan. Har besökt Helsingfors i dagarna tre.
 
Älskar att åka tåg, sitta för mig själv, lyssna, tänka, titta och sånt. Överromantiserar alltid tåg-fenomenet, tills jag påmnins om att jag nästan alltid börjar må dåligt då jag åker tåg. Men JA, jag tycker om det endå!
 
Har fått bo i Nicolina och Sofies fiina lägenhet. och har mer en förr känt mig som hemma i H:fors. Då man är fri, inte är bunden till något speciellt program och inte heller vara tursit. Skönt också att ha 5 minuters gång-avstånd in till centrum.
 
Så-å, har fått tillbringa mycket tid med den förstnämda tjejen, gjort lite fotoprojekt, ätit och kaffat (älskar att det finns så otroligt mycket fina och mysiga kafee´r i Hesa), filmmysit, fjollat och på, besökt Jakob på café Skanno, inspirerat varandra, promenerat och bara haft det skönt!
Hann också med ett besök till Munksnäs, fick träffa favorit Ellen, lagade mat, drömde om framtiden, lekte med hyresgästen"skölpaddan" och åkte spårvagn.
 
Jepp, skönt att komma iväg lite ibland. se lite annat och känna på storstadslivet.
 
Hoppas ni fått en bra start på veckan! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0