Estoryahee

Livet har nu fortsatt här i underbart snöfyllda (men brr kalla) Finland
men ja tror dock att ja lämnade kvar lite av mitt bloggintresse någonstans på vägen mellan Canton å Paris...
Så Förlåt mig för mitt tråkiga bloggande. alla har sina "torrperioder" nångång har jag förstått på andra som skriver blogg.

Jag hann knappt komma igång med skolan igen så hamnade jag att ta en vecka längre jullov...
Andra dagen på sjukhuset idag.
och så tror jag jag nått mitt eget rekord i att ha hög feber. hehe om de nu är något man kan tävla i.

Nu är jag dock lite bättre.. Har stoppat i mig mera tabletter å mediciner på ett dygn än vad jag gjort på ett normal halvår i mitt liv, och jag som dessutom har svårt att få nersvalt en tablett, alla utvecklas vi på vårt sätt :)



Daniela


Kommentarer
Postat av: Ella

You go get better now Sis! Love

2011-01-19 @ 21:20:37
URL: http://eleonoree.blogg.se/
Postat av: Julia

Låter inte bra det där... :/ Krya på dej vännen!

2011-01-19 @ 21:55:41
URL: http://ulu.blogg.se/
Postat av: Joijoo

Krya på dej. Vill träffa dej mer. kram

2011-01-19 @ 22:17:01
Postat av: Jossan

Neeej, krya på dig gumman! Så vi kan ses och dela livet :) Kramis <3

2011-01-20 @ 07:10:24
Postat av: daniela

Tack för er uppmuntran fina systrar! kramar!

2011-01-20 @ 10:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0