& Danielas oaktiva kamera


Oj, de känns som om  jag har 0 (noll) bilder att dela med mig till er igår och idag. hoppas det sker en förändring till i morgon.

Skolan har börjat nu. Jag tänkte skriva "äntligen" men det kändes inte riktigt ärligt.
Skoldagen igår bestod av prat och hej på dig åt det enda och det andra hållet. var nog verkligen roligt att träffa folk igen. Promenerade med hela 3an till Sandviksvilla. det var väl det.

Sen var det Waynes. utecafe´hela eftermiddagen lång. i väntan på mina 3dejtar fick jag sällskap av sibi å sussi. trevligt det!
Sen äntligen fick jag träffa mina vänner som varit bortfluga sista sommarlovstiden.

Hade sedan en skön kväll hemma med familj och spel!

Idag har jag hängt i skolan. varit på kaffe och gjort staden osäker under en hel timme. men Det gillar jag!

NU blir det en hemma kväll(igen). kanske lite fotis och studentläsas? låter helt bra så. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0